دسته بندی
استان و شهر

آموزش سه تار

توجه:

این آگهی منقضی شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

هشدار پلیس: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
آموزش سه تار
آموزش سه تار
آموزش سه تار
آموزشگاه موسیقی پیمان
www.peyman-music.com
سه‌تار از سازهای زهی و مضرابی موسیقی ایرانی است که آن را با ناخن انگشت اشارهٔ دست راست می‌نوازند. این ساز، دارای ۴ سیم از جنس فولاد و برنج است که به موازات دسته، از کاسه تا پنجه کشیده شده‌اند. سه‌تار دارای ۲۶ پردهٔ قابل حرکت از جنس روده‌ی حیوانات یا ابریشم است. صدای آن ظریف و تو دماغی و تا حدودی غمگین است و وسعت صوتی آن نزدیک به ۳ اکتاو است.
سه‌تار پیشتر هم‌خانواده با سازهایی چون دوتار و تنبور بوده است و امروزه به تار بسیار نزدیک‌تر است. در موسیقی دستگاهی ایران استفاده از سه‌تار بسیار رواج دارد؛ گرچه بیشتر برای تک‌نوازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ساز برای هر دستگاه کوک ویژه‌ای دارد ولی فاصلهٔ چهارم یا پنجم پایین رونده معمولا بین سیم‌های اول و دوم ثابت است.
نوازندگان سه‌تار برای اجرای آن، در حالت نشسته روی زمین یا صندلی، کاسهٔ ساز را به صورت مورب و با زاویهٔ ۴۵ درجه روی ران راست قرار داده و با سر انگشتان دست چپ روی پرده‌ها (دستان‌ها) ی روی دستهٔ سه‌تار حرکت می‌کنند و با انگشت اشارهٔ دست راست خود به سیم‌ها ضربه می‌رنند. معمولا برای نوازندگی فقط انگشتان اشاره، میانی، حلقه و در بعضی موارد انگشت کوچک دست چپ استفاده می‌شوند اما در آثار استادان، استفاده از انگشت شست برای پرده‌گیری روی سیم بم نیز کاربرد دارد.
در حین نوازندگی سه‌تار، می‌توان با زخمه‌زدن نزدیک به خرک، صدا را کمی زبر و خشن کرد؛ و با انجام این کار نزدیک به گلوی ساز، صدایی نرم و ملایم و اصطلاحاً پخته‌تر تولید می‌شود.
محتویات
۱ تاریخچه
۲ اجزا
۳ صدا
۴ بستر صوتی
۵ کوک
۵.۱ حالت‌های مختلف کوک
۵.۲ کوک شور
۵.۳ متعلقات شور
۵.۴ کوک همایون
۵.۵ کوک ماهور
۵.۶ کوک راست‌پنجگاه
تاریخچه

سه‌تار در گذشته سه سیم (تار) داشته و اکنون چهار سیم دارد که سیم سوم و چهارم آن نزدیک به هم قرار دارند و هم‌زمان نواخته می‌شوند و مجموعهٔ آن دو را معمولاً سیم «بم» می‌نامند. با گذشت زمان کسانی چون ابونصر فارابی، ابوعلی سینا، صفی الدین ارموی و از متأخران ابوالحسن خان صبا لزوم افزایش یک سیم دیگر به این ساز را درک کرده و سه‌تارهای امروزی دارای چهار سیم هستند (این سیم از نظر تاریخی سیم چهارم است ولی سیم سوم خوانده می‌شود). سیم سوم سه تار به سیم مشتاق معروف است و به روایتی از ابوالحسن صبا این سیم را نخستین بار درویشی به نام مشتاق علی شاه به این ساز افزوده است.
برخی از جمله عده‌ای از عرفا به آن «اوتار» نیز می‌گویند.
اجزا

ساز سه‌تار دارای دو قسمت کاسه و دسته است. در انتهای دسته پنجه قرار دارد که محل قرارگرفتن گوشی‌هاست.
مشخصات سه‌تار
سرپنجه یا جعبه گوشی
گوشی‌ها
پرده قبل از شیطانک
شیطانک
پرده‌های اصلی (چهارلایی)
پرده‌های فرعی (سه‌لایی)
دسته
کاسه
صفحه
خرک
سیم‌گیر
سیم‌ها
سیم‌ها
سه تار دارای چهار سیم به این شرح است:
سیم‌های سه‌تار
شماره جنس رنگ نام قطر
سیم یکم فولاد سفید «حاد»۲۰-۲۲ میکرون
سیم دومبرنز زرد «زیر»۲۲-۲۵ میکرون
سیم سوم فولاد سفید «مشتاق» یا «زنگ» ۲۰-۲۲ میکرون
سیم چهارم برنز زرد «بم» ۳۵-۴۰ میکرون
کاسه
کاسهٔ سه‌تار از نظر ساختاری مانند کاسهٔ عود یا تنبور بوده ولی کوچک‌تر از آنها و گلابی‌شکل است. درازای کاسه سه‌تار از ۲۶ تا۳۰ سانتی متر، پهنای آن به تناسب بین ۱۲ تا ۱۶ سانتی متر و ژرفایش نزدیک ۱۳ سانتی متر است و معمولاً از چوب توت یا گردو ساخته می‌شود. ساختار کاسه، هم می‌تواند یک تراش یک تکه از چوب باشد و هم از ترک‌های جداگانه و به هم چسبیده ساخته شده باشد.


بدنهٔ سه‌تار؛ شامل کاسه، صفحه و خرک (پل روی صفحه). در انتهای کاسه نیز سیم‌گیر قرار دارد.
صفحه
روی کاسهٔ سه‌تار با تخته‌ای نازک از چوب پوشیده شده است که به آن صفحه گفته می‌شود. صفحه دارای سوراخ‌هایی برای خروج صدا است و معمولا دست راست نوازنده روی آن قرار می‌گیرد اما در مواردی خاص برای افراد چپ دست، عکس این مورد صادق است.
دسته
درازای دسته ۴۰ تا ۴۸ سانتی متر و قسمتی که گوشی‌ها در آن تعبیه می‌شوند ۱۲ سانتی متر و پهنای دسته ۳ سانتی متر است. بعضی از سازندگان برای زیباتر شدن و همچنین برای افزایش عمر مفید ساز، از نوعی استخوان که معمولاً استخوان شتر است برای پوشاندن دسته استفاده می‌کنند.
خرک
خرک سه‌تار را می‌توان به‌راحتی جدا کرد.
خرک قطعه‌ایست متحرک که روی صفحه و به فاصلهٔ سه انگشت از انتهای کاسه قرار دارد. عرض خرک سه‌تار بین ۵ تا ۶ سانتی‌متر و ارتفاع آن کمتر از ۱ سانتی‌متر بوده و از جنس چوب ساخته می‌شود. سیم‌ها پس از عبور از شیارهای کم‌عمق روی خرک از طول دسته عبور کرده و توسط شیطانک به گوشی‌ها می‌رسند.
سیم‌گیر
سیم‌گیر در بخش پایانی کاسه ساز قرار دارد و برای نگهداری سیم‌ها استفاده می‌شود. در گذشته سیم‌گیر را بیشتر از جنس استخوان می‌ساختند، اما امروزه نوع چوبی آن معمول‌تر است.
شیطانک
شیطانک بین قسمت اصلی دسته و پنچهٔ ساز قرار می‌گیرد و جنس آن از استخوان و یا پلاستیک است. کاربرد شیطانک در هدایت و تقسیم‌بندی سیم‌ها در قسمت بالای دسته می‌باشد.
گوشی
سیم از یک طرف به سیم گیر در انتهای کاسه و از طرف دیگر به گوشی‌های کوک شونده در انتهای دسته ساز بسته می‌شوند. با چرخاندن گوشی‌ها می‌توان ساز را کوک کرد.
پرده
پرده‌ها نخ‌های باریکی از جنس رودهٔ حیوانات و یا ابریشم هستند که در عرض دستهٔ سه‌تار به صورت سه‌لایی و چهارلایی بسته می‌شوند و وظیفهٔ تقسیم‌بندی فواصل موسیقایی را برعهده دارند. تعداد پرده‌ها ۲۶ عدد است که که یکی از آن‌ها قبل از شیطانک بسته می‌شود و فاصلهٔ آن با شیطانک در صدای سه‌تار موثر است.
صدای ساز سه‌تار

سه تار دارای صدایی مخملین و ظریف بوده از آنجایی که که با کنار ناخن انگشت سبابه دست راست نواخته می‌شود، صدای ساز ارتباط مستقیمی با اعصاب و روان نوازنده پیدا می‌کند و از این رو سه تار را اغلب همدم اوقات تنهایی خوانده‌اند.
اغلب شنوندگان، ساز سه تار را دارای لحن و نوای غمگینی احساس می‌کنند، اما نوازندگان معاصر موسیقی ایرانی در تلاش برای توسعه موسیقی مدرن و نوی ایران، آثار زیبایی آفریده‌اند که با حال و هوایی که تا دو دهه پیش از این ساز تصور می‌شد کاملاً متفاوت است. البته می‌بایست اشاره کرد که در سه تار نوازی مدرن تجربه استفاده از مضراب سیمی تجربه‌ای موفق بوده و با ایجاد صدایی شفاف و کریستالی کمک شایانی به گسترش امکانات این ساز عجیب نموده است. اجرای تک سیم‌هایی خاص و همچنین افزایش قدرت اجرای دینامیک‌های مختلف نیز از مزایای استفاده از مضراب سیمی در نوازندگی است.
بستر صوتی

نیازمند گسترش
این مقاله نیازمند گسترش است. لطفاً اگر تخصص و توانایی گسترش این مقاله را دارید، آن را بهبود بخشید.
بستر صوتی سه‌تار از بم ترین نت آن (دو سوم = C3) آغاز شده و در نت «لا»ی بالای خط حامل پایان می‌یابد.


بستر صوتی سه‌تار در حالت کوک دو-سل-دو-دو و بدون پردهٔ ر بمل بعد از شیطانک
کوک

هر چهار سیم سه‌تار می‌توانند توسط گوشی‌هایی که در انتهای دسته تعبیه شده کوک شوند.
نت پایهٔ کوک سه‌تار و تار معمولاً نت دو برای سیم یکم است و بقیه سیم‌ها بر اساس سیم اول کوک می‌شوند. نت ِ دوی مورد استفاده در سه‌تار، در پیانو سی وسط (Middle C) است. نت دو در موسیقی ایرانی معمولاً نیم پرده پایین‌تر از نت دو در موسیقی کلاسیک، و برابر با سی بِمُل در دیاپازون است.[۱]
بعضی اوقات برای تمرین از پایه نت لا برای کوک سیم یکم استفاده می‌شود چرا که صدای ساز بم‌تر بوده و گوش نوازنده را آزار نمی‌دهد. دلیل دیگر برای استفاده از نت ِ لا شل‌تر بودن سیم‌هاست و در نتیجه آسیب کمتری به سیم رسیده و عمر مفید آن بالا می‌رود؛ در عین حال که انگشت‌گذاری و اجرای تکنیک‌هایی مانند مضراب ریز روی سیم شل آسان‌تر است.
معمولا برای هر دستگاه کوک خاصی در نظر گرفته می‌شود، اما بسته به دستگاه، احساس نوازنده و تم آهنگ مورد نظر می‌تواند متفاوت باشد. عوض شدن کوک ساز در هر دستگاه و آواز در موسیقی ایرانی منجر به عوض شدن حال و هوای آهنگ‌ها می‌شود اما می‌توان با استفاده از کوک ِ دستگاه‌ها و آوازهای مختلف، آهنگ‌های مربوط به دستگاه و یا آوازی دیگر را نواخت.
حالت‌های مختلف کوک
نامگذاری سیم‌ها برای کوک قراردادی است. به این معنی که لازم نیست کوک سیم همان نت دیاپازون باشد. برای مثال در حالتی که قرار باشد سیم اول روی نت دو کوک شود و سیم دوم روی نت سل، می‌توان هر دو را یک پرده پایین‌تر آورد و سیم اول را روی نت سی‌بمل و سیم دوم را روی نت فا کوک کرد. در موسیقی سنتی ایران می‌توان هر دستگاه را با کوک‌های مختلف اجرا کرد که در اینجا متداول‌ترین آنها معرفی می‌شود.
حالت‌های کلی کوک
حالت سیم و نوع صدا سیم ۱ سیم ۲ سیم ۳ سیم ۴
صدای ریز با سیم‌های سفت و کشیده دو سل دو دو
سیم‌ها دو نیم‌پرده بم‌تر کوک شوند سی‌بملفا سی‌بملسی‌بمل
سیم‌ها سه نیم‌پرده بم تر کوک شوند لا می لا لا
به علت پایین‌تر بودن نت دو در موسیقی سنتی ایرانی نسبت به موسیقی کلاسیک به میزان یک پرده، کوک ِ «سی بمل، فا، سی بمل، سی بمل» همان کوک ِ «دو، سل، دو، دو» شناخته می‌شود. در واقع، نامگذاری این کوک (که در اینجا کوک ماهور است) به عنوان «دو، سل، دو، دو» برای راحتی کار نوازندگان و هنرجویان است تا نسبت فاصله بین نت مورد استفاده در سیم یکم تا سیم دوم را که ۵ نیم پرده است، درک کنند.
کوک شور
دستگاه شور مادر دستگاه‌های موسیقی ایران است و تمامی دستگاه‌ها و آوازها (به جز دستگاه چهارگاه) از شور مشتق می‌شوند
کوک‌های متداول شور
سیم ۱ سیم ۲ سیم ۳ سیم ۴
شور سُل دو سل دو فا
شور ردو سل ر ر
شور دودو فا دو دو
شور لادو سل لا ر
متعلقات شور
آوازهای ابوعطا، بیات ترک، افشاری، دشتی، بیات کرد و بیات اصفهان با اینکه از متعلقات دستگاه شور هستند، اما هر یک دارای کوک ِ جداگانه‌ای هستند. (امروزه آواز بیات اصفهان از متعلقات دستگاه همایون خوانده می‌شود که در قدیم متعلق به شور بوده و ربع پرده با شور تفاوت دارد.)
آواز ابوعطا
کوک‌های متداول شور
سیم ۱ سیم ۲ سیم ۳ سیم ۴ توضیحات
ابوعطا دو دو سل دو فا مأخوذ از شور سل
ابوعطا سل دو سل ر ر مأخوذ از شور ر
ابوعطا فا دو فا دو دو مأخوذ از شور دو
ابوعطا ر دو سل لا ر مأخوذ از شور لا
آواز بیات ترک
کوک سه‌تار در آواز بیات ترک به روایت احمد عبادی نوازنده سه‌تار به این گونه است:
نام سیم اول سیم دومسیم سوم سیم چهارم
بیات‌ترک سی‌بمل دو فا سی‌بملسی‌بمل
راست‌کوک سی‌بمل دو سل سی‌بملفا
بیات‌ترک دو دو سل دو دو
بیات‌ترک می‌بمل دو فا می‌بملمی‌بمل
بیات‌ترک فا دو فا دو دو
آواز افشاری
سیم اول سیم دومسیم سوم سیم چهارم
دو سل دو دو
آواز دشتی
سیم اول سیم دومسیم سوم سیم چهارم
دو سل لا ر
کوک همایون
کوک مورد استفاده برای دستگاه همایون دقیقا مانند کوک ِ مورد استفاده در آواز ِ ابوعطاست. در نوازندگی آواز بیات اصفهان نیز از همین کوک برای سه‌تار استفاده می‌شود.
سیم ۱ سیم ۲ سیم ۳ سیم ۴
همایون می کرن دو سل ر ر
همایون ر کرندو سل دو دو
همایون لا کرندو سل لا کرنر
همایون لا کرن ۲ دو فا سل دو
همایون سل کرن دو فا سل کرن می بمل
کوک ماهور
کوک ِ سه‌تار در دستگاه ماهور به عنوان پایه شناخته می‌شود و در این کوک، سه‌تار دارای بیشترین وسعت صوتی خود است.
سیم‌های سه‌تار برای نوازندگی دستگاه ماهور به این صورت کوک می‌شوند:
سیم ۱ سیم ۲ سیم ۳ سیم ۴
ماهور ِ دو دو سل دو دو
... دو فا دو دو
... دو سل دو فا
کوک راست‌پنجگاه
سیم ۱ سیم ۲ سیم ۳ سیم ۴
راست‌پنجگاه فادو فا دو دو
راست‌پنجگاه دو دو سل دو دو
راست‌پنجگاه سل دو سل ر ر
تهران میدان تجریش ابتدای خیابان ولیعصر روبروی قنادی لادن طبقه بالای پیانو پل طبقه سوم
تلفن : 02122702823
02122754781
فکس : 02122704641
همراه : 09125096653
پست الکترونیک :
ghadiripeyman@ymail.com
amoozeshgahpeyman@gmail.com
www.peyman-music.com

اشتراک گذاری:
تصویر کاربر
سایر آگهی های گروه موسیقی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱

تدریس خصوصی گیتار پاپ و کلاسیک + سلفژ

تدریس خصوصی گیتار در سبک پاپ و کلاسیک + سلفژ و آموزش گام به گام نت ها با متدی جدید و بروز توسط نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ "حمید چیت ساز" دوره های آموزشی کامل شامل موضوعات (ساز شناسی،نت خوانی،گام شناسی،گام نوازی،ضرب شناسی،زمان بندی نت ها،مبحث سکوت،مبحث نت های زینت،ریتم شناسی،ریتم نوازی،ساخت
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۳/۰۹/۱۱

آموزش گیتار پاپ

برگزاری دوره های تکمیلی آموزش گیتار در سبک پاپ با متدی جدید و بروز توسط نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ "حمید چیت ساز" (مزیت دوره های تکمیلی نسبت به سایر شیوه های آموزش=ساز شناسی،نت خوانی،گام شناسی،گام نوازی،ضرب شناسی،زمان بندی نت ها،مبحث سکوت،مبحث نت های زینت،ریتم شناسی،ریتم نوازی،ساخت ریتم های
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۳/۰۹/۱۱

آموزش خصوصی گیتار+ آواز پاپ ویژه ی شهروندان پایتخت

آموزش خصوصی گیتار + آواز پاپ بدون اکانت تبلیغاتی توسط حمید چیت ساز ویژه ی شهروندان پایتخت... برگزاری کلاسهای سلفژ... برگزاری کلاسهای نت خوانی... برگزاری کلاسهای ضرب شناسی... برگزاری کلاسهای ویژه ی گام شناسی... *جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل گردد* http://hamid-
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۳/۰۹/۱۱

سفارشات میکس و مسترینگ پذیرفته میشود

سفارشات پروژه های کامل میکس و مسترینگ توسط کمپانی ملودین تحت نظر آهنگساز و خواننده ی مطرح موسیقی پاپ حمید چیت ساز پذیرفته میشود... *جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارشات خود با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل گردد* 09364611520 - 09195149701 http://hamid-chitsaz.blogfa.com
حمید چیت ساز استان تهران
۱۴۰۰/۰۸/۱۶

تدریس خصوصی پیانو تئوری موسیقی تهران و کرج

تدریس خصوصی تهران و کرج تدریس آنلاین پیانو کلاسیک تئوری موسیقی با بیش از ۳۰ سال سابقه آماده سازی برای هنرستان و دانشگاه آموزش کودکان از ۴ سال به بالا جهت مشاوره رایگان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید علی مرندی ۰۹۳۹۸۹۵۱۶۳۸
علی مرندی استان البرز
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزشگاه موسیقی در شمیران

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیوگرافی استاد پیمان قدیری استاد پیمان قدیری در سال 1356 در شهر قهرمان پرور آبادان متولد شدند . و پس از مدتی همراه خانواده به تهران آمدند . استاد پیمان قدیری از سنین کودکی به موسیقی علاقه مند شده و با تشویق های برادر بز
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش آواز و گروه نوازی

آواز ایجاد موسیقی به واسطه حنجره است که بخش موسیقی آوازی را در بر میگیرد. نکته ی 1 بر شیوه تقلیدی گوشی یا سینه به سینه یی در فراگیری آواز نقدهایی شده که بی جا و بی استدلال هم نیست، اما به جاست به این مطلب اشاره شود که تقلید از حس و حال و ذائقه ی هنری و رنگ صدا و سبک خواندن و خصوصیات معلمین یا به عب
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش سنتور

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سنتور یکی از سازهای موسیقی ایرانی است. فرهنگ دهخدا سنتور را اینگونه بازشناخت کرده است «از سازهای ایرانی به شکل ذوزنقه که دارای سیم‌های بسیاری است و با دو مضراب چوبی نواخته می‌شود. که در اصل سنتور رایج (۹ خرکی) دارای ۷۲
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش پیانو و کیبورد

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش گیتارفلامنکو آموزش گیتار پیک استار آموزش گیتار کلاسیک آموزش پیانو و کیبورد آموزش فلوت آموزش درامز گروه نوازی ریتم شناسی آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه موسیقی پیمان بی
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آموزش گیتار کلاسیک

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 آموزش گیتار کلاسیک 09125096653 ویولنسل دف تنبک طبلا درامز ساز دهنی آواز سنتی پاپ نی عود قانون تار سه تار سنتور هارمونی پیانو ف
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

آهنگ سازی و تنظیم قطعه(موسیقی سنتی -تلفیقی-پاپ)

آموزشگاه موسیقی پیمان دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزشگاه موسیقی پیمان اساتید آموزشگاه موسیقی پیمان و همینطور کادر مدیریت آن همگی ازدانش آموختگان رشته موسیقی در سطح دانشگاهی و عمدتا از اساتید دانشگاه های مختلف هنر سراسرکشور می باشند مرکز موسیقی پیمان، علاوه بر فعالیته
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک

آموزش دوره های مختلف موسیقی برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک آهنگ سازی و تنظیم قطعه(موسیقی سنتی -تلفیقی-پاپ) تشکیل کنسرت های هنرجویی دپارتمان مختص آموزش کودکان آموزش تئوری موسیقی آموزش آهنگسازی برنامه برگزاری کنسرت آموزشگاه موسیقی پیمان کنسرت امرزشگاه معمولا به طور مرتب در فواصل هر شش ماه ی
پیمان قدیری استان تهران
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

دپارتمان مختص آموزش کودکان

آموزش دوره های مختلف موسیقی برگزاری دوره های ویژه آواز پاپ و کلاسیک تشکیل کنسرت های هنرجویی دپارتمان مختص آموزش کودکان آموزش تئوری موسیقی آموزش آهنگسازی آموزش گیتار فلامنکو آموزش گیتار پیک استایل آموزش گیتار کلاسیک آموزش پیانو و کیبورد آموزش فلوت آموزش درامز گروه نوازی ریتم شناسی آموزش دوره های مخ
پیمان قدیری استان تهران
special
۱۳۹۹/۰۴/۰۹

مدرس ارگ ایرانی سبک پاپ و سنتی

مدرس ارگ ، با کارت صلاحیت تدریس از وزارت ارشاد و کارت عضویت خانه موسیقی ایران ، با 28 سال سابقه تدریس و نوازندگی. تدریس به صورت هفته ای یک ساعت به صورت نا محدود همراه با یادگیری قواعد اولیه و اصولی موسیقی در رابطه با نوازندگی ارگ و نیز یادگیری آهنگ های ساده تا پیشرفته در مراحل بعدی میباشد.
هادی سرآمد استان تهران
۱۳۹۹/۰۳/۲۶

آموزش ترومپت

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهرانپارس آموزشگاه موسیقی آوایش آموزشگاه موسیقی میدان پروین(شاهد) ◀️ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین مرکز تخصصی آموزشی سازهای بادی در شرق تهران ◀️شهریه با تعرفه دولتی ◀️مشاوره رایگان با تعین وقت قبلی ◀️آموزش تخصصی ترومپت و سایدرام زیر نظر استاد عباس
لیلا نجفی استان تهران
۱۳۹۹/۰۲/۰۱

تدریس خصوصی دف و تنبک

رزومه: آشنایی و نواختن دف به صورت تجربی سال 79 نواختن دف و تنبک از سال 80 تا 83 خدمت استاد علی مرتضوی. استفاده از محضر اساتیدی چون بهمن رجبی ، محسن طاهرزاده ، بیژن کامکار تا سال 85 اجراهای متعدد هنرجویی در سال های 80 تا 83. سرپرستی اجراهای هنرجویی فرهنگسرای اشراق سال 84. تدریس دف و تنبک و تئو
فرهاد حریری استان تهران
۱۳۹۸/۱۱/۰۹

آموزشگاه موسیقی آوایش

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهرانپارس آموزشگاه موسیقی آوایش آموزشگاه موسیقی میدان پروین(شاهد) ◀️ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین مرکز تخصصی آموزشی سازهای بادی در شرق تهران ◀️شهریه با تعرفه دولتی ◀️زیر نظر برجسته ترین اساتید دانشگاهی و فارغ التحصیلان موسیقی ◀️مشاوره رایگان با تع
لیلا نجفی استان تهران
۱۳۹۸/۱۱/۰۹

آموزش موسیقی کودک در تهرانپارس

آموزش موسیقی کودکان در تهرانپارس بهترین آموزشگاه موسیقی محدوده شرق تهرانپارس آموزشگاه موسیقی آوایش آموزشگاه موسیقی میدان پروین(شاهد) ◀️ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ◀️شهریه با تعرفه دولتی ◀️زیر نظر برجسته ترین اساتید دانشگاهی و فارغ التحصیلان موسیقی ◀️مشاوره رایگان با تعین وقت ق
لیلا نجفی استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

آموزشگاه موسیقی (مؤسسه فرهنگی هنری نی نوا)

مؤسسه فرهنگی و هنری نی نوا معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه آموزشی ساز و آواز (40سال سابقه درخشان) و معرفی استعدادهای جدید به جامعه هنری کشور مفتخریم که همواره محبوبترین و برجسته ترین هنرمندان کشور را به جامعه هنری تقدیم داشته ایم ستاره ها در یک چشم بهم زدن ساز و آواز آموختند کلینیک فوق تخصصی آو
سیدحسین میری استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

آموزشگاه موسیقی محدوده ونک-گاندی(نی نوا)

مؤسسه فرهنگی و هنری نی نوا معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه آموزشی ساز و آواز (40سال سابقه درخشان) و معرفی استعدادهای جدید به جامعه هنری کشور مفتخریم که همواره محبوبترین و برجسته ترین هنرمندان کشور را به جامعه هنری تقدیم داشته ایم ستاره ها در یک چشم بهم زدن ساز و آواز آموختند کلینیک فوق تخصصی آو
سیدحسین میری استان تهران
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

آموزشگاه موسیقی محدوده اقدسیه-پاسداران(نی نوا)

مؤسسه فرهنگی و هنری نی نوا معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه آموزشی ساز و آواز (40سال سابقه درخشان) و معرفی استعدادهای جدید به جامعه هنری کشور مفتخریم که همواره محبوبترین و برجسته ترین هنرمندان کشور را به جامعه هنری تقدیم داشته ایم ستاره ها در یک چشم بهم زدن ساز و آواز آموختند کلینیک فوق تخصصی آو
سیدحسین میری استان تهران
۱۳۹۷/۰۷/۰۲

استودیو رکورد اهنگسازی تنظیم میکس

آهنگسازی و تنظیم آهنگ با بهترین هزینه ! در پاسخ به این سوال باید اول میزان بودجه ای که خوده خواننده برای صدای خودش در نظر گرفته را بسنجیم و بعدا مطابق با آن، کمترین هزینه یا بیشترین هزینه را شفاف سازی کنیم مثلا : شاید شخصی سقف میزان بودجه اش 500 هزاز تومان باشد و یک شخص دیگری 2 میلیون
MORTEZA استان تهران
۱۳۹۷/۰۲/۲۴

مرکز آموزش فاخر ( فرآیند آموزش خوانش برای رهایی)

برگزاری دورههای موسیقی سنتی وکلاسیک برای کودکان و بزرگسالان در مرکز آموزش فاخر با اساتید مجرب و متعهد. مشاوره رایگان جهت انتخاب ساز توسط اساتید مجرب آموزش پیانو ، گیتار،تار،سهتار،تنبک،دف،سازهای کوبه ای،کلارینت،موسیقی کودکان و ...
مرکز آموزش فاخر استان تهران
۱۳۹۶/۱۲/۲۳

آموزشگاه موسیقی پژواک

آموزشگاه موسیقی پژواک با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تدریس دانش آموختگان و اساتید دانشگاه رویکرد علمی تخصصی در زمینه آموزش موسیقی با اصول پداگوژیک آموزش گلیه ی ساز ها و آوازهای ایرانی ، کلاسیک ، پاپ و .... از مبتدی تا پیشرفته آموزش موسیقی کودکان با مکتب برلین سوزوکی و ارف شولو
عمید عسگری استان تهران
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

آموزشگاه موسیقی دیبا

آموزش موسیقی کلاسیک،سنتی،پاپ و موسیقی کودک زیر نظر اساتید مجرب با مدیریت سرکار خانم فاطمه دیبا
فاطمه دیبا استان تهران